Avatar billede nu_igen Professor
13. september 2022 - 13:34 Der er 2 kommentarer

Når Log af knappen ikke kan ses?

Hej. Det hænder at jeg ikke kan se log of knappen, når jeg er inde på en side, hvor jeg er logget ind med MiTid. Sidst ville jeg tjekke oplysninger om mig i Cpr registret. ( ville tjekke om jeg var på Robinsonlisten). Ifølge oplysningerne har jeg både en kreditadvarsel (oprettet af mig selv) og at jeg er adressebeskyttet.
Når jeg kiggede efter i cpr registret er det fordi jeg ikke gider opringninger fra diverse telefonselskaber, fonde osv. jeg er så træt af at jeg, når jeg en enkelt gang har doneret penge bliver kimet ned efterfølgende.
Det vil jeg gerne have lukket for ved at være tilmeldt  Robinsonlisten. Jeg erindrer desværre ikke om jeg meldte mig ud dengang listen var blevet hacket.
Og efter at have kigget i cpr registret, var der ingen log af knap på skærmen noget sted.
Avatar billede puren Ekspert
13. september 2022 - 15:52 #1
log af funktion laver det der hedder en sission destroy og mange offenlig sider har også en timer på deres side så er man ikke aktiv på deres side i x min så bliver man helt automatisk logget af og siden laver selv en sission destroy

har men ikke tid til til at vente og men er på en offenlig computer som på biblioteket og den slags så en genstart af computeren også rigeligt

men er det bare din en egen private computer hjemme så skal du ikke være navøs luk din browser og det er helt fint
Avatar billede nu_igen Professor
13. september 2022 - 17:40 #2
Tak for svaret. Når jeg ikke kan logge af, (ipad) sletter jeg historik og webstedsdata i Safari. Regner med at det er ok.