Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. september 2022 - 17:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Libre Office 7.3 = Virker, pludseligt ikke (Windows 11)

Som sagt :
*
Libre Office 7.3 = Virker, pludseligt ikke (Windows 11) ...
Den virkede for nyligt ....
*
Hvad sker der ?
*
Kan den repareres ?
*
Eller findes et alternativ ?
*
Jeg bruger mest Tekstbehandling .....

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2022 - 18:19 #1
Jeg bruger 7.0,2.2 og den kører fint på Windows 10 og 11.
Du kan slette den og geninstallere.
Alternativet er Open Office https://www.openoffice.org/da/
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. september 2022 - 18:21 #2
Jeg har fundet dette link, som jeg håber kan løse dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=MjdMgNowuR8

Jeg kører selv Windows 10, med Libre Office uden problemer, men Windows 11 kender jeg ikke ret meget til.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2022 - 18:38 #3
Jeg kører Libre Office 7,4 på min Windows 10. Måske hvis du henter denne og installerer så virker det måske igen?

https://www.libreoffice.org/download/download-libreoffice/?type=win-x86_64&version=7.4.1&lang=bg
Avatar billede INK Ekspert
15. september 2022 - 18:49 #4
Har lige installeret LibreOffice 7.4 på en Windows11 maskine. Det kører fint.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2022 - 19:07 #5
#4 Super Ink 😊
Kan ikke huske hvilken Libre Office min Windows 11 kører på. Jeg tænker den blev installeret først på året i år og er ikke blevet opdateret siden 😉
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2022 - 19:21 #6
> Valby - Open Office er den 'dårlige' version af Libre Office - de er altid bagud mht opdateringer (mangler frivillige), og er styret af rå kapital (Sun Microsystems' interesser)
.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. september 2022 - 19:28 #7
Mange TAK til alle, her ....
Kigger nærmere på det ....
Men T@K
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2022 - 19:57 #8
#6
Ok, men jeg bruger den kun til tekster, og jeg har flere gange oplevet, at når jeg kopierer en tekst fra feks. Videnskab.dk, kunne den ikke altid overføres til Libre Office, men godt til Open Office. Om den bredt som Office pakke er dårlig, kan jeg ikke udtale mig om. Men bortset fra kopierings problemer, synes jeg godt om Libre Office.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2022 - 20:01 #9
Kender ikke til Open Office. Synes Libre Office er fin, fordi man kan indstille det til at gemme i Microsoft Office formater gennem indstillingerne i programmet.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. september 2022 - 20:54 #10
Mange tak til skrift eksperterne !
*
Jeg afinstallerede Libre Office 7,3 -
Installerede Libre Office 7.4 ......
Nu virker det hele igen = T@K ...
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2022 - 20:55 #11
Velbekomme Jørn 😊
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. september 2022 - 22:18 #12
* Godnat - Dejlig med hurtig og god hjælp ! *