Avatar billede BRJ Mester
17. september 2022 - 12:16 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Kalender på henh.v. macbook pro 2015 og på Iphone 13

Jeg har MacBook pro 2015, nu opgraderet med styresytem Monterey. Efter opgradering er der igenting i min Mac kalender. Jeg har på fornemmelsen at Mac kører Google kalender og Iphone I-call-kalender. Jeg har forsøgt under indstillinger, jeg har forsøgt under Apps-kalender, men jeg kommer ikke nogen vegne med det. det burde være simpelt og de to er sat til at syncronisere........
Avatar billede INK Ekspert
17. september 2022 - 16:13 #1
Jeg ved ikke hvorfor du måske blander google kalender ind i dettte? Men ved anvendelse af samme AppleID på MBP og iPhone, vil kalender funktionen synkronisere. Det er dog vigtigt at sikre sig, at de samme kalendere er slået til på de to enheder. Check ude til venstre i Kalender på MBP hvilke kalendere, der er sat hak ved og tilsvarende i Kalender appen under kalendere (midt forneden) på din iPhone.
Under kalender på MBP kan du under indstillinger checke, at iCloud CalDAV er slået til.
Prøv evt at logge ud af iCloud og ind igen, hvis alting svigter.
Avatar billede INK Ekspert
17. september 2022 - 16:32 #2
Glemte lige at skrive, at under iCloud skal kalendersynkronisering selvfølgelig være markeret.
Avatar billede BRJ Mester
18. september 2022 - 00:11 #3
Mange tak ! ink. iCloud calDAV var ikke slået til på MBP .