Avatar billede freehelp Praktikant
18. september 2022 - 13:35 Der er 2 kommentarer

Hjælp til indeksering

Vi kæmper lidt med, at Google kun indekserer en bid af alle indholdssider, og de skal derfor manuelt anmodes om indeksering. Jeg er virkelig grøn på dette område, og der er tale om en WP site.

Kan en venlig sjæl evt. hjælpe mig i en privatbesked.
Avatar billede Morten Nielsen Praktikant
19. september 2022 - 13:32 #1
Google stiller et gratis værktøj til rådighed, Google Search Console, der gør det nemt undersøge, hvordan ens sider bliver læst samt om de er indekseret.
I værktøjet at det ligeledes muligt at sende Google en anmodning om indeksering.
Mvh Morten Nielsen
https://naturlaboratoriet.dk/
Avatar billede RigPa Novice
02. marts 2023 - 01:12 #2
Google er trælse. De forbeholder sig ret til at afvise sider hvis de mener dere allerede er bedre indhold på nettet. Der er kun to veje der virker. Den ene er gennem Google Search Console aktivt at bede dem om at indexere. Den anden er at få masser af gode backlinks til ALLE sine artikler!

Men Rank Math er ved at lave en Instant Indexerings ting i deres SEO plugin og hvis det kommer til at virke bliver det nemmere.