Avatar billede souidr Novice
18. september 2022 - 14:47 Der er 1 løsning

Nedsættelse af hastghed

Hej
Jeg har en fiberforbindelse med 1Gb, jeg harv desværre noget lidt ældre udtsyre der ikke kan fælge med og derfor spørger jeg om der er mulighed for at sætte hastighed (softwaremæssige) ned til lige præcis de devices (jeg ved det, jeg kan bare købe en 100mb. switch og tilslutte devices til det, men så skal jeg have 16 stk.:-(

mit router er en Zyxel EX3301-T0 4 porte fra Hiper hvortil er der tilsluttet en
D-link 16p switch.
Any Idea?
På forhånd tak
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. september 2022 - 17:59 #1
Hvad er formålet?

Selv om din internetforbindelse er hurtigere end dine enheder, vil de blot arbejde med det hurtigste de selv kan.

Dine enheder har ikke noget problem med at internetforbindelsen er hurtigere end de selv er - tvært imod... - det betyder bare at alle enheder kan arbejde med fuld hastighed på én gang, og ikke må deles om det "hul" der nu engang er.