Avatar billede skolevej321 Forsker
19. september 2022 - 08:38 Der er 2 kommentarer

ms office 365 - outlook

Jeg er løbet ind i problemet - jeg kan ikke modtage mail fra en bestemt mailadresse.
Mailen ligger oppe på mailserveren - men outlook henter den ikke ned.
Det er kun den ene mail- com adresse fra kina - .
Nu har jeg rodet rundt i outlook i nogle timer, men jeg kan ikke se noget i instalationen der er forkert.Der ser ikke ud til at være regler eller lignende!
Løsning????
Avatar billede store-morten Ekspert
19. september 2022 - 11:42 #1
Har du kikket i Spambox/Uønsket mail
Avatar billede skolevej321 Forsker
19. september 2022 - 13:51 #2
Ja
Jeg har kigget i alle mapper.
Fra midt i august er der ikke tilgået mails fra nævnte afsender til min mail på pc.
De ligger på webmailen.