Avatar billede Vilhøft Juniormester
21. september 2022 - 20:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows10-lyd-hovedtelefon-Bluetooth

Jeg har Sennheiser HD 4.50BTNC hovedtelefon, som tidligere har fungeret fint. Men nu får jeg ingen lyd, hvis jer prøver at afspille fra iTunes eller Youtube. Jeg har flere gange forsøgt med at fjerne enheden, og parre på ny. Der er ingen problemer ved afspilning fra iPhone/iPad.
Når jeg kigger i Windows "enheder og printere", højre klikker på hovedtelefonens ikon, og vælger lydindstillinger, kan jeg se to linjer for hovedtelefonen.
1. Headset, HD4.50BTNC Hands-Free AG Audio, standard kommunikationsenhed.
2. Hovedtelefoner, HD4.50BTNC Stereo, Afbrudt

1. virker/OK
2. ?
nogen forslag til, hvordan jeg får liv i 2. hovedtelefoner?
/Finn
22. september 2022 - 08:39 #1
Prøv at ændre ingangen på dine hovedtelefoner, måske kan du ændre din lyd indtagelse ved hjælp af dine <Settings>  <Lyd>  <Hovedtelefon>  <Lydindgang>
<Bluetooth> Kobl dine headsets til via bluetooth, og ændre så din indgang.

Eller prøv bare at skrue op for din lyd.
Avatar billede Vilhøft Juniormester
22. september 2022 - 13:28 #2
D.L.B.B.M
Har efter bedste evne fulgt dine anvisninger, det løste desværre ikke problemet.

Når jeg går til <Indstillinger> <System> <Lyd> er det muligt at vælge enheder til output og input, via drop-down menu. Hovedtelefonen er ikke synlig for output enheder, men er synlig i input enheder. Det er vel en del af problemet?

i  <Indstillinger> <System> <Lyd> er der et link "Administrer lydenheder", når jeg følger linket, er der lister for output- og input enheder. Hovedtelefoner(Headset) er på begge lister. Vælger jeg headset på outputlisten, er der en TEST knap. Når jeg klikker på den, kommer der test lyd i Hovedtelefonerne, så en eller anden forbindelse, via bluetooth er der altså! Men stadig ingen lyd fra youtube/iTunes
Avatar billede Vilhøft Juniormester
24. september 2022 - 10:34 #3
Problem løst:
Højre klik på Windows knap(processlinje) <enhedshåndtering> <Bluetooth> fjernede alle enheder(headset optrådte to gange). Genstartede PC og der var lyd i hovedtelefoner!