Avatar billede senalarm Novice
23. september 2022 - 13:08 Der er 4 kommentarer

Scan til mail

Jeg har en Canon ImageRunner 357i scanner/printer - jeg kan ikke få den til at sende en scanning til emails - jeg har en mail ved OneCom - hvad skal jeg indstille på ImageRunner - den kan godt scanne til computer men det vil være nemere at scanne direkte til mine email kontakter
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2022 - 14:19 #1
Har du i foretrukne apps for mail Onecom som foretrukken?
Jeg bruger også web mail på pc og har samme problem, med send til mail.
Problemet er sikkert du ikke har en installeret mail klient på pc.
Avatar billede senalarm Novice
23. september 2022 - 14:21 #2
jeg vil ikke bruge pc - jeg vil scanne direkte fra scanner til mail - også alle andres mail !!  -
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2022 - 14:24 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2022 - 14:32 #4
Som jeg forstår det skal du bruge serverindstillingerne for OneCom du skal indstille i din printer
https://www.postbox-inc.com/setup/email-settings/access-one-com-via-imap-smtp