Avatar billede frejanatur Mester
29. september 2022 - 23:38 Der er 1 løsning

Cloning af mobil

Hej. For et par år siden fik min mand ny mobiltelefon. Jeg mente, at det nemmeste var lige at clone med min mobil.
Men det har været en dårlig idé, for jeg får også alle hans forskellige fotos, og han får mine mails. Og i går slettede han en masse mails, fordi han troede, at de kun blev slettet på hans egen telefon. Katastrofe! (Jeg fandt heldigvis en del på Google).

Kan jeg frigøre min mands mobil fra min og lave den til helt han egen? Og hvordan?
Avatar billede martens Guru
30. september 2022 - 06:25 #1
Jeg formoder at der er tale om en Android telefon, hvilket du ikke skriver noget om.
Jeg ville lave en "factory reset" og undgå at koble op på de konti, som du benytter dig af, da jeg kan forstå at din mand er lidt for handy, når det gælder oprydning
Manden skal da have hans egen email-konto samt hans eget lille billedearkiv med billeder af heste, solnedgange, blomster samt hurtige biler 😉

Afhængigt af model, er der flere måder at tilgå factory-reset, hvilket du med garanti kan google dig til.
Du kan altid dele dokumenter samt billeder fra dine konti med din mand, men husk at vælge at din bedre halvdel kun skal have læseadgang !

Håber dette leder dig i den rigtige retning og at I begge får en god weekend !

mvh martens