Avatar billede boris Juniormester
05. oktober 2022 - 08:37 Der er 3 kommentarer

Backup procedure

Hvordan er den mest enkle procedure for backup og flytning  af en Windows installation?

Eksempel: Bærbar med Windows på meget lille SSD disk. Windows skal sikres og ønskes flyttet over på meget større SSD disk.
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. oktober 2022 - 10:18 #1
Dette gratis program klarer det på bedste måde:

https://www.ubackup.com/help/disk-clone.html

Jeg har selv brugt det flere gang med succes.
Avatar billede INK Ekspert
05. oktober 2022 - 11:09 #2
Hvis det bare er Windows, vil jeg foreslå en ren ny installation. Hvis andre købeprogrammer skal med, er det selvfølgelig en anden sag.
Avatar billede kurtba Ekspert
05. oktober 2022 - 22:18 #3
Macrium reflect free er også et glimrende gratis program til den opgave.