Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2022 - 18:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

papirkurv

Jeg er på Windows 11 22H2, og papirkurven irriterer mig. Når jeg højreklikker på den på skrivebordet, så er rækkefølgen Åbn,  Fastgør til hurtig adgang, Tøm
Synes at Tøm var nummer 2 tidligere, og hvad laver Fastgør der?
Kan jeg fjerne 'Fastgør' fra den menu? og gerne en simpel forklaring i dag, da det er mandag, og min telefon er tabt ned ad trappen, og skærmen er defekt.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2022 - 20:41 #1
Sidder selv på telefon nu og har ikke selv fået opgraderet til ny Win 11 version. Jeg har dog selv ændret så jeg har den "gamle" Windows 10 højreklik menu som standard. Om det griber ind i højre klik for papir kurven kan jeg kun se fra på torsdag da jeg kun kommer til computer der.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2022 - 20:50 #2
Jeg bruger StartAllBack på min Windows 11 der ændrer måden at bruge pc på generelt. Gammel højreklik tilbage og en masse andre brugbare ændringer jeg synes Windows 11 mangler.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2022 - 17:31 #3
Man kan vist ikke installere Open Shell direkte på Windows 11. Men henter og installerer ExplorerPatcher fra github først så låses start menuen op då man kan installere Open Shell. Prøv at Google CyberTech og se på de videoer han lægger op. Der er mange gode tip oh en god forklaring bag disse videoer. Samme kan jeg sige om Brian fra britec.com