Avatar billede ABE15 Seniormester
13. oktober 2022 - 20:10 Der er 1 kommentar

Streaming med BeoVision 7

Jeg har et 14 år gammelt BeoVision 7. Hvad skal der til for at jeg kan se tv via streaming i stedet for en tvboks?
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2022 - 20:20 #1
Hvis du har en HDMI indgang på fjernsynet, er det simpelt at tilslutte en Chromecast eller Apple TV. Forstår dog, der er modeller uden HDMI. Det kræver så noget særligt. Fandt dette link, der måske beskriver din løsning?
https://forum.beoworld.org/forums/topic/hdmi-connection-for-beovision-7-mk1/

Fra en PC/Mac, tablet eller mobiltelefon er det enkelt at streame til en Chromecast eller Apple TV.