Avatar billede per2edb Guru
18. oktober 2022 - 10:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fejl 3014 "kan ikke åbne flere tabeller"

Jeg har været volsomt plaget af fejl 3014 "kan ikke åbne flere tabeller"
Min applikation er meget stor med mange forme og kontrolboxe

Nu har jeg læst :
The best solution is to download and install the Jet 3.5 Update:

Har i erfaring med denne Jet xxx  som jeg er nervøs for at downlode sådan bare lige

Jeg har win 10 + office 365 og access i 16 bit
Avatar billede Gustav Ekspert
18. oktober 2022 - 11:08 #1
Uha, det er noget 20 år gammelt noget, du har fået fat i, så glem det, og det er formentlig 64-bit, du har kørende - 16-bit var Access 1.x og 2.0.

Du kommer nok til at rydde op i recordset, du bruger som RowSource i combo- og listbokse. Det er typisk dem, der løber op.
Avatar billede per2edb Guru
18. oktober 2022 - 11:23 #2
Ja det tænkte jeg nok
Hvis jeg lukker nogle forme er det ok - men så har Access jo en begrænsning i størrelse som vi bruger skal på nydansk "Lev med det"