20. oktober 2022 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ender knap fra at udskrive til vis printerengenskaber

Hej
Jeg har en knap hvor når der bliver cliket på den starter den en udskrift, hvordan ender jeg denne til at vise printeregenskaber

Har følgende kode
Private Sub Kommandoknap33_Click()
DoCmd.OpenReport "1", , , "2="
End Sub

Klaus
Avatar billede Gustav Ekspert
20. oktober 2022 - 14:24 #1
Hvis du mener, at bruger skal kunne vælge udskriftsindstillinger før udskrift, så prøv med:
DoCmd.OpenReport "1", acViewPreview
21. oktober 2022 - 12:18 #2
Hej det virker umiddelbart fint men det er egenskaber på den printer på computeren jeg gerne vil have da jeg har en papir størelse på 9,2 x 14,5
Avatar billede Gustav Ekspert
21. oktober 2022 - 13:10 #3
Men så må du vælge egenskaber for printeren.
21. oktober 2022 - 13:18 #4
Er forholdsvis nybegynder, men kan jeg gøre det i Acces for den vil kun vælge 10 x 15 eller A4 og ikke det format jeg gerne vil udskrive i
Avatar billede Gustav Ekspert
21. oktober 2022 - 13:35 #5
Så må du nok først til Windows og sikre dig, at printeren har (fået) oprettet dette papirformat.