Avatar billede Novice-1 Seniormester
25. oktober 2022 - 01:47 Der er 3 kommentarer

facebook-identifikation --kun med web cam --hvorfor ej scanne?

har problemer med rystende hænder, holde passet roligt nok til at ku' at kunnet tage foto med web cam
burde man ikke stadig kunne scanne passet
og derefter importere det til facebook -eller er det helt udelukket

har forsøgt mig med firefox, der ser kun ud til at  være muligheden med web  cam, gælder at det også gætter  alle andre browsere på/  til pc

på forhånd tak for hjælpem
Avatar billede milter Ekspert
25. oktober 2022 - 12:32 #1
Jeg har læst siden her:

https://www.facebook.com/help/contact/515009838910929

... og som jeg forstår den, kan du sagtens bruge et scannet billede, som du så uploader til Facebook.
Avatar billede Novice-1 Seniormester
26. oktober 2022 - 16:50 #2
#1  ok,  der skete blot det forleden at den eneste mulighed der kom var at tage wbcam foto, efter jeg havde valgt pas
-så  nåede ikke at se / finde ud af hvad der ville være sket hvis jeg havde injurieret web cam løsningen

det skal lige indskydes  at  jeg bruger firefox som standard browser
med en af de højere/ højeste sikkerheds indstillinger
i relation til om jeg havde haft mulighed for at injuriere web cam
--om jeg havde haft flere muligheder  ned en browser med færre sikkerhedsindstillinger Edge og Chrome

men det nåede jeg altså ikke at finde ud af, for nu virker facebook atter
Avatar billede Novice-1 Seniormester
21. februar 2023 - 15:17 #3
Nu vil  Facebook igen, sidste 14 dage,  -overhovedet ikke- genkende/ anerkende mig som bruger når jeg bruger Fierfox med de indstilliner jeg har brugt sidste halve år
højest! et par gange om ugen
bruger totrinsgodkendelse -og kommer ingen kode

når jeg logger på med chrome får jeg beskeden: nogen har forsøgt at logge ind på min konto i 19 af 20 eller, nej  snarer 49 ud af 50 fra min rigtige placering

har i øvrigt også haft problemer med at logge på mit.dk, borger.dk, eboks, minsundhedsplatform.dk, skat.dk  med firefox
pc, windovs 10

Digitaliseringsstyrelsen lover det blir rettet i uge 10
--mon facebook har samme problem som det offentlige!!
uden at kunne eller ville rette det