Avatar billede gerhardpet Seniormester
26. oktober 2022 - 10:36 Der er 1 kommentar

kontakter i google

Jeg har samlet alle mine kontakter i googles kontakt program og der lagt dem i forskellige mapper
Nu vil jeg gerne  give en kopi af en af mapperne til en ven, der også arbejder med google. Men jeg kan ikke se hvordan jeg kan gøre det. Er der hjælp at hente her? vh Gerhard
Avatar billede martens Guru
26. oktober 2022 - 10:48 #1
Selvfølgelig er der hjælp her..

Det er som sådan ikke mapper de er lagt i, men såkaldte etiketter de har fået.

Du markerer de kontakter du ønsker at eksportere.
Klik på eksportér
Så skal du sende/overbringe den eksporterede fil til din ven, som så blot skal importere disse.

Nemmere bliver det ikke !

mvh martens