Avatar billede vuske Juniormester
31. oktober 2022 - 14:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Gratis besøgstæller til hjemmeside

Jeg har hjemmeside hos one.com og har haft en besøgstæller fra LiveCounter, men de eksisterer åbenbart ikke mere
Avatar billede ejvindh Ekspert
31. oktober 2022 - 14:19 #1
Du kan jo lave din egen - så er du ikke afh. af, om andre tager deres service ned:

https://www.ionos.com/digitalguide/websites/website-creation/create-your-own-visitor-counter-how-it-works/
Avatar billede vuske Juniormester
31. oktober 2022 - 14:31 #2
Jeg forstår ikke denne hjemmeside før hentede jeg en kode, men her er der mange hvad skal jeg - husk jeg er nybegynder
Avatar billede ejvindh Ekspert
01. november 2022 - 09:25 #3
Nu vidste jeg jo ikke, at du er nybegynder. Men hvis du slet ikke kender til php-kodning, så bliver mit råd nok lidt for tungt. Så er det nemmere at bruge en tæller, som andre har lavet for én.

Men til dét har jeg ikke nogle råd, da jeg ikke selv har opdaterede erfaringer med den slags.
Avatar billede klaudi Ekspert
01. november 2022 - 12:55 #4
Jeg bruger denne
https://www.phpjunkyard.com/php-graphical-hit-counter.php

Fin lille tæller, som er til at finde ud af. 🙂
Avatar billede vuske Juniormester
01. november 2022 - 17:14 #5
Nej jeg kender ikke noget til php så tak for hjælpen
Avatar billede klaudi Ekspert
02. november 2022 - 00:59 #6
Du behøver ikke så meget kendskab til PHP, du downloader en ZIP fil, pakker den ud og placere filer hvor du har hjemmesiden, eneste fil du skal rette er gcount.php for at vælge udseende, antal cifre og placering.

Eksempel
Pak fil ud til en mappe der hedder gcount, i den mappe er der så to undermapper, logs og styles.
Upload dem til dit webhotel.

Når det er klaret indsættes dette på din side hvor det skal vises:
<script type="text/javascript" src="gcount/gcount.php?page=test"><!--
//--></script>

test i ovenstående er der hvor besøg gemmes i logs mappen, der kan du tilføje flere hvis det ønskes.
Avatar billede mikaelch Novice
02. november 2022 - 08:33 #7
hvis din hjemmeside er lavet i  WordPress, kunne jeg hurtigt finde nogle plug in  , søg under tilføj plug in visitor counter , der må være et af dem der gode brugbar
Avatar billede klaudi Ekspert
18. november 2022 - 10:56 #8
Hvad med dette her?
https://freecounters.co.uk/