Avatar billede erik Novice
03. november 2022 - 18:12 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Mail med 24 scannede billeder til UBS

Hvordan overfører jeg en mail med 24 scannede billeder (ligger på samme mail) til et UBS stik ? - skal bruges til et foredrag.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2022 - 18:47 #1
kan du ikke bare højreklikke på de enkelte billeder, og vælge 'gem som' og så pege ned på usb?
Avatar billede ebea Ekspert
03. november 2022 - 18:58 #2
Hold Shift tasten nede, og klik på det første, og derefter sidste billede, og så højre klik, og "Gem alle vedhæftede billeder".
Avatar billede valby Ekspert
03. november 2022 - 19:00 #3
Du kan vel pakke dem ud, og derefter Send til USB.
Avatar billede INK Ekspert
03. november 2022 - 19:23 #4
Hvis du har modtaget 24 billeder i en mail, er de nok i reduceret størrelse! Prøv lige om størrelsen kan “bære” en forstørrelse til et stort lærred.
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2022 - 20:07 #5
Enig med ink i #4. Hvor store er billederne i pixels?