Avatar billede steen_hansen Forsker
04. november 2022 - 22:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad forårsager error 80020009?

Jeg får "error 80020009" på den første <button>-linie. Det ser ud til, at der skal benyttes "If Not RSButtonChosen.EOF Then..........". Men at jeg benytter EOF gør bare, at alle de buttons forsvinder. Når jeg fjerner EOF, kommer "error 80020009" igen. Hvor går det galt?

<%
Dim yUser, RSButtonChosen
yUser = Request.QueryString("user")
Set RSButtonChosen = Conn.Execute("SELECT * FROM users WHERE username = '" & yUser & "'")
'If Not RSButtonChosen.EOF Then
%>

<form name="choosepause" action="/dk/default.asp?user=<%=yUser%>" method="post">
<input type="hidden" name="mode" value="ChooseLunchbreak">
    <div class="d-flex justify-content-between align-items-center flex-column flex-lg-row mb-3">
        <div class="col-md-12">
            <button type="submit" name="ActiveChoise" value="100" class="btn btn-<% If RSButtonChosen("status") = 100 Then %>info<% Else %>primary<% End If %> btn-block btn-lg" onclick="this.form.submit();">A</button>
        </div>
    <div class="d-flex justify-content-between align-items-center flex-column flex-lg-row">
        <div class="form-group row">
            <div class="col-md-4 mb-1">
                <button type="submit" name="ActiveChoise" value="200" class="btn btn-<% If RSButtonChosen("status") = 200 Then %><% If R1 <= R2 Then %>info<% End If %><% Else %>primary<% End If %> btn-block btn-lg" onclick="this.form.submit();">B</button>
            </div>
            <div class="col-md-4">
                <button type="submit" name="ActiveChoise" value="300" class="btn btn-<% If RSButtonChosen("status") = 300 Then %>info<% Else %>primary<% End If %> btn-block btn-lg" onclick="this.form.submit();">C</button>
            </div>
            <div class="col-md-4">
                <button type="submit" name="ActiveChoise" value="400" class="btn btn-<% If RSButtonChosen("status") = 400 Then %>info<% Else %>primary<% End If %> btn-block btn-lg" onclick="this.form.submit();">D</button>
            </div>
</form>
<%' End If %>
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. november 2022 - 22:43 #1
Det ser ikke ud til, at det er et problem. Det var fordi jeg fjernede noget SQL. Siden var bare ikke blevert opdateret efter jeg fjernede det. Spørgsmålet lukkes.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. november 2022 - 11:33 #2
i test-arbejde er det vigtigt at tømme browser-cache før hver opdateret test. Jeg har en browser sat af til det (bruger chrome/edge normalt, og firefox til test - ff har ingen data, da den skal kunne nulstilles og tømmes når som helst)
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. november 2022 - 17:26 #3
Tak for respons, claes57