Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
07. november 2022 - 11:48 Der er 8 kommentarer

Foto fra Windows 10 til iPhone

Findes der et gratis program til ovennævnte ?
Avatar billede Erik K Ekspert
07. november 2022 - 12:05 #1
Ja, du kan bruge iCloud. Installer appen på din PC og upload billedet dertil.
Avatar billede Erik K Ekspert
07. november 2022 - 12:11 #2
Du finder appen iCloud til windows i windows store.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
07. november 2022 - 13:30 #3
Tak Erik, men der jo ikke meget plads, men man kan jo købe mere, jeg tænkte på om der er nogle alternativer.
Avatar billede Erik K Ekspert
07. november 2022 - 14:22 #4
Ja, pladsen på de gratis cloud løsninger er begrænset.
Hvis du bruger Google drev, så har du 15 GB gratis.
Hvis du skal bruge mere plads end den gratis, må du købe mere plads på iCloud eller Google drev.
Jeg kender ikke løsninger, hvor der er ubegrænset gratis plads
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
07. november 2022 - 17:08 #5
Tak for svar👌
Avatar billede INK Ekspert
07. november 2022 - 18:27 #6
Bemærk lige, at iCloud er en synkroniseringsservice. Sletter du på én enhed, så slettes det overalt. Google Fotos gemmer fotos i skyen efter de er oploaded. Med Google Foto appen kan de ses på flere enheder også iPhone og iPad. Billederne optager ikke plads på telefonen..
07. november 2022 - 23:21 #7
Avatar billede Erik K Ekspert
08. november 2022 - 13:50 #8
#7
Den kinesiske Terabox ville jeg være noget betænkelig ved at bruge/anbefale.