Avatar billede keldbrems Novice
10. november 2022 - 22:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

det sker hver anden gang ....?

Hver anden gang jeg starter min pc, får jeg ingen forbindelse til internettet via min router. Jeg skal blot genstarte pc'en, så er der hul igennem. Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt?
Avatar billede kulawig Professor
11. november 2022 - 08:53 #1
er det via wifi eller kablet?
mærke/model på router?

med flere oplysninger er det lettere at komme med et forslag til en løsning ;-)

mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2022 - 19:21 #2
Fortæller ikonet nede der ikke er forbindelse?
Avatar billede keldbrems Novice
13. november 2022 - 21:49 #3
@kulawig. Jeg har kablet min pc til en Google Nest router med 2 ekstra wifi-points i huset, som bruges af vores trådløse enheder.

@220661. Lige nu siger ikonet "NortonSecure" har adgang, mens routeren ikke har adgang (men jeg er jo på ....?)
Avatar billede kulawig Professor
14. november 2022 - 08:20 #4
det kan være din VPN "NortonSecure" der driller, hvis ikke den kan fange en server afbryder den forbindelse til internettet.

prøv at tjekke status for vpn næste gang du har problemet