Avatar billede Bent Juniormester
11. november 2022 - 20:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ur under opladning

kan samsung S21 FE vise ur under opladning
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. november 2022 - 21:27 #1
Jeg har en Samsung Galaxy XCover 5, og den kan godt vise uret under opladningen, ved tryk på tænd/slukknappen.
Avatar billede Bent Juniormester
12. november 2022 - 08:27 #2
Tak for svaret, det jeg tænkte på er når jeg kører i bil hvor mobilen lader og der kunne min Nokia vise uret når jeg kører.
Avatar billede store-morten Ekspert
12. november 2022 - 09:23 #3
Måske du kan sætte uret til at vises hele tiden.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
12. november 2022 - 11:27 #4
Jeg kan finde det under:

Indstillinger - Skærm - Pauseskærm - Starttidspunkt - Under opladning

Min er en nyere Nokia med Android 12
Avatar billede Bent Juniormester
16. november 2022 - 21:40 #5
Ja det er netop problemet, jeg har altid haft Nokia men nu overtalt til en Samsung.
Jeg skulle nok havde købt en ny Nokia igen.
Avatar billede store-morten Ekspert
16. november 2022 - 21:58 #6
Har du kigget på: Always On Display
Avatar billede Bent Juniormester
19. november 2022 - 20:46 #8
Ja det har jeg prøvet men så er den tændt hele tiden og det var ikke meningen at bruge strøm på noget jeg ikke bruger. Jeg må se om jeg kan leve med det eller skal have en ny Nokia igen.
Tak for svarerne.