Avatar billede poko1 Ekspert
14. november 2022 - 08:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Video afspilning?

Jeg har grublet over om dette problem for mig, kan løses?
Når jeg på mit Samsung TV; Ser Videoer enten fra min SSD eller HDD. Eller mine Netværk:
https://ibb.co/wN9jGC7
Skal jeg når filmen er slut, trykke på Return og vælge næste, ellers begynder den samme forfra!
Hvor i mod, når jeg Streamer de samme fra min Lab top, starter næste Video automatisk!
https://ibb.co/pvzyqg0
Findes der et værktøj der kan ændre det?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. november 2022 - 06:25 #1
Er der ingen Muligheder, eller har jeg formuleret mig forkert?
Avatar billede poko1 Ekspert
17. november 2022 - 22:22 #2
Åbenbart ingen hints? så lukker her!
Avatar billede poko1 Ekspert
01. januar 2023 - 12:19 #3
Ps. Ingen hos Samsung i Danmark  kunne give et svar eller en løsning. Jeg har i denne uge nulstillet og opdateret, og nu virker det på alle fronter, når jeg tænder min Laptop starter TVèt automatisk op og jeg kan også styre det med min Samsung Galaxy Smartphone! Så det var en nulstilling og en opdatering der skulle til!