Avatar billede tobberjas Seniormester
15. november 2022 - 15:14 Der er 2 kommentarer

Optage telefonsamtaler

Hej.
Er der nogen som kender en app til iPhone, hvor man kan optage telefonsamtaler. Og hvor den også automatisk starter en optagelse, når jeg modtager eller fortager et opkald?
På forhånd tak.
Avatar billede kurt54 Ekspert
15. november 2022 - 22:46 #1
https://iphoneluppen.dk/blog/kan-man-optage-samtaler-pa-iphone/

nyere android er muligheden også fjernet i systemet.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. november 2022 - 20:23 #2
godt link - i Danmark (som er et meget lille område) er reglerne, at en samtale kan optages lovligt, hvis bare en af personerne er vidende om det. Derfor findes der stadig apps, der kan gøre det, og du må godt bruge apps (i samtaler i Danmark).