Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
21. november 2022 - 17:40 Der er 4 kommentarer

usb enheder og ipad

Kan man få en iPad til at læse fra usb enheder
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2022 - 19:31 #1
Min iPad Pro kan læse usb-drev med et Apple USB-a til USB-c stik.
Du åbner appen Arkiver, der så viser drevet.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
21. november 2022 - 23:27 #2
Min iPad 5 gen. kan ikke læse fra usb, hvad skal jeg købe.
Avatar billede Richard Thune Forsker
22. november 2022 - 08:58 #3
Min M1 iPad Air kan godt bruge USB drev. Så du skal have enten en iPad Pro eller en iPad Air (Air'en skal være nyeste model). iPad gen 10 har USB-C men det er ikke en garanti for at den kan arbejde med drev, det er tilsyneladende kun formfaktoren Apple har ændret ikke elektronikken.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
22. november 2022 - 10:04 #4
Tak for svar, jeg køber en pc, da min iPad er for god til at kassere.