Avatar billede bsn Forsker
25. november 2022 - 14:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2013

Win10 32 bit

Jeg kan ikke åbne link i Outlook...

Får fejlen
"Virksomhedens politikker forhindrer os i at fuldføre denne handling Outlook"

Problemet er kommet efter afinstallation af IE11...
Avatar billede INK Ekspert
25. november 2022 - 15:17 #1
Avatar billede bsn Forsker
25. november 2022 - 16:23 #2
#1
Linket fører bare til https://www.office.com/
Avatar billede INK Ekspert
25. november 2022 - 16:45 #3
Så har Microsoft ændret linket. Det var jeg ikke lige opmærksom på. Der findes andre sider, der tilbyder htmlfix.reg , eksempelvis denne
https://www.softpedia.com/dyn-postdownload.php/cce117cf77770f90f7864758d97172ba/6380f05d/35af9/0/1

Men som sagt ingen erfaring med dette.
Avatar billede INK Ekspert
25. november 2022 - 16:49 #4
Dette link virker tilsyneladende heller ikke, så jeg melder pass.
Avatar billede bsn Forsker
07. december 2022 - 16:19 #5
Det omfatter så hele Office pakken
Så fandt jeg løsningen...

Step 1: Export the registry key from another computer
1.    On a computer that does not encounter this problem, select Start > Run.
2.    In the Open box, type regedit, and then select OK.
3.    Locate, and then select the registry subkey: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\htmlfile\shell\open\command.
4.    On the File or Registry menu (depending on your operating system), select Export.

5.    Note the location where the file will be saved.
6.    Type a unique file name, and then select Save.
7.    Exit Registry Editor.