Avatar billede Kurt H Praktikant
28. november 2022 - 13:35 Der er 3 kommentarer

Thunderbird

Netop begyndt at bruge dette mailprogram.
Menuoversigten viser: Indbakke (2), men de fremgår ikke af oversigten.
Jeg kan finde mailene, hvis jeg søger og der viser oversigten, at de ligger i indbakken - men der kan jeg ikke se dem.
Det er mail, hvor der er en tråd, men der er ikke andre bakker, som markerer nye mails.
What to do - please.
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. november 2022 - 13:48 #1
Du har vel ikke markeret vis ulæste og mailene er læst ?
Avatar billede Kurt H Praktikant
28. november 2022 - 14:21 #2
Nej, det er heller ikke tilfældet.

Jeg ser nu i oversigten, at de 4 mails er ignorerede - jeg har forsøgt med supportsiden, men synes ikke, at jeg kan fjerne det røde mærke.

Nye mail kommer fint frem.
Avatar billede Kurt H Praktikant
28. november 2022 - 14:27 #3
Svar i undertråden "mail" vil ikke blive vist