Avatar billede Healtyhorse Praktikant
30. november 2022 - 22:55 Der er 3 kommentarer

Vægttab

Nogen her der kender til vægttabsmedicinen fra Novo Nordisk. Det hedder vist Saxenda. Måske lidt et vildskud.
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. november 2022 - 23:41 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
01. december 2022 - 04:16 #2
Hvorfor er det nødvendigt med medicin?

De fleste kan godt tabe sig på gammeldags måde ved at spise mindre og motionere mere.
Avatar billede København123 Praktikant
01. december 2022 - 12:03 #3
Man kan få det enten hos egen læge eller nogle privatklinikker udbyder det også. se her fx https://warbergklinikken.dk/