Avatar billede ZeBa Ekspert
02. december 2022 - 05:50 Der er 9 kommentarer

Log on på wifi

W10
Prøver at logge på en wifi i cuba.
Så kommer der et kodebillede eller hvad det hedder med teksten
Del wifi netværk
For at dele scannes QR koden foroven

Hvordan i alverden skal jeg gøre det?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. december 2022 - 08:08 #1
Hvis det kun er dig og din telefon, så vil du IKKE dele.
Hvis du vil have, at din tablet kan gå på wifi via din telefons sim-kort, så skal du vælge at dele. Og så er det nok din tablet, der skal skanne koden for at få adgang til at logge på din telefons wifi.
Avatar billede Peter Guru
02. december 2022 - 08:40 #2
Det er nemmere at spørge i Cuba.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2022 - 04:25 #3
Jamen hvad er det, jeg skal scanne?
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2022 - 04:28 #4
Der ståret navn pået netværk og "Tryk for at dele adgangskode"
Har ikke andet valg?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2022 - 05:16 #5
Du skal bruge en QR app, som ret sikkert findes på telefonen. Der er en firkant med en masse felter i. Ret kamera på den så QR koden fylder ca feltet på app, og så vil den typisk sende den (oversat til data) til opsætning på telefon.

Se mere på https://support.google.com/accounts/answer/9283368?hl=da&co=GENIE.Platform%3DAndroid
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2022 - 05:42 #6
Hvordan kan jeg rette kameraet mod en kode der er på telefonen?????
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2022 - 06:02 #7
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2022 - 06:29 #8
Aner ikke, hvad det her betyder: For at scanne en QR-kode skal du bare tage et skærmbillede af den i en app eller på en webside.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2022 - 07:46 #9
har du overhovedet brugt en telefon før?
android: Du kan tage et skærmbillede ved at trykke på lydstyrke ned-knappen og tænd/sluk-knappen (de skal trykkes på samtidigt) og holde dem nede.
så kan du se en lille kopi af skærmens billede i bund/venstre.
Du kan så bla se billedet i appen Fotos.