Avatar billede koburg Mester
05. december 2022 - 15:40 Der er 2 kommentarer

Pc og Android tablet

Jeg har Microsoft 365 (gratis version) til pc og kan skrive og redigere fint.
Nu har jeg fået en Samsung s6 lite tablet (Android) hvor Microsoft 365 er installeret. Hvis jeg logger ind p[ min konto så  kan jeg se mine filer men hverken redigere eller gemme.

Skal man virkelig have det dyre abonnement for at gemme og redigere?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2022 - 15:56 #1
Jeg har ingen løsning - men kan bare sige at jeg jævnligt redigerer i mine dokumenter fra min Android telefon - også på gratisløsningen. Så det må kunne lade sig gøre...
Avatar billede koburg Mester
05. december 2022 - 19:40 #2
Jeg kan tilføje at jeg kan redigere og gemme på mobil (Android 10) men ikke på min nye tablet (Android 12).