Avatar billede ErikHg Ekspert
05. december 2022 - 19:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering af programmet "Wondershare"

Jeg er løbet ind i et problem, vedr. afspilning af musik-filer (wav)
Jeg ønsker at anvende Windows Media Player, men hver gang popper vinduet i linket herunder op😖

https://ibb.co/1rfPtps

Jeg tror at jeg har fået afinstalleret det på en forkert måde. Jeg har prøvet med IO Unlocker, og med Revo unistaller, men uden held.

Håber at nogen kan hjælpe🤞🤞

På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2022 - 19:31 #1
har du prøvet at markere media player og sørge for at der er flueben i anvend altid denne app inden du trykker ok?
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. december 2022 - 19:49 #2
Jeg har klikke på Windows Media Player med der er ikke noget felt hvor man kan markere med et flueben, hvad der undrer mig.
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. december 2022 - 19:51 #3
Det vil måske være en ide at geninstallere programmet, for jeg tror at noget gik galt under afinstallationen.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2022 - 20:22 #4
under indstillinger i start menuen, vælg apps - standard apps - videoafspiller og vælg mediaplayer, så husker den det måske.
ellers kan du nulstille til windows anbefalede standard.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2022 - 20:25 #5
du ka også prøve at højreklikke på en wav fil og vælge åben med, vælg media player og så skulle der gerne være mulighed at sætte fluebenet.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2022 - 20:42 #6
#4
der sku slf stå musikafspiller og ikke videoafspiller
Avatar billede kurt54 Ekspert
05. december 2022 - 20:47 #7
Fidusen er ofte at vælge andet program i bunden af drop down listen - derefter kommer der mulighed for flueben - sæt det og gå op og vælg det ønskede program.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2022 - 21:08 #8
Du skal måske enten installere det igen og få fjernet det korrekt med Revo Uninstaller. Eller også skal du i register og slette oplysninger om Wondershare. Har du forsøgt en tur med Ccleaner om den kan fjerne noget?
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. december 2022 - 21:18 #9
#8 Jeg prøvede at geninstallere programmet, og at afinstallere det igen, i håb om at løse problemet, men det grønne felt med den lange smøre, viser sig stadig, og jeg er nød til at klikke på Windows Media Player.
Jeg har også været inde i registret, men også uden held.
Jeg vil dog ikke give op, men jeg synes. at det er underligt man skal udsættes for så meget bøvl, bare fordi man vil fjerne et program.
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. december 2022 - 21:36 #10
Det ser ud til at det lykkedes at sætte Windows Media Player som standard.
Jeg gik ind i indstillinger og klikke på "Apps" og "Standard-apps" og kunne der sætte Windows Media Player som stadard musikafspiller. Mærkeligt nok var Wondershare-ikonet ikke vist, men når bare "dyret er tæmmet" så er jeg godt tilfreds.

Jeg takke for alle bidrag til en løsning👍
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2022 - 21:43 #11
# 10
det var jo præcis den løsning jeg gav dig.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2022 - 21:57 #12
#11 Ja det var det nemlig 😊
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. december 2022 - 22:00 #13
Korrekt - det var en fejl 40 herfra.😳
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2022 - 22:02 #14
#13
:)