Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. december 2022 - 22:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

God, hurtig, let, stabil alternativ E-m@il søges

Ja, som overskriften den siger :
"God, hurtig, let, stabil alternativ E-m@il søges".
*
Den skal sikkert mest bruges til at melde mig til diverse fora.
(Som jeg ikke har bestemt endnu - Men engang i fremtiden)
*
Jeg har G-M@IL og den fungerer jo perfekt.
*
Den "alternative" E-M@IL skal bruges alternativt til G.M@IL
*
Har I nogle gode forslag, Tak ?
*
Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede nopsen Ekspert
06. december 2022 - 22:51 #1
hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt, ka du jo bare oprette en anden gmail konto..har selv flere forskellige gmails jeg bruger særskilt til forskellige formål.
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 00:15 #2
Enig med #1, men ellers er der jo Thunderbird. Den er udmærket, men længe om at advicere, at der er ny mail. https://www.thunderbird.net/da/
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2022 - 06:29 #3
Har din udbyder af internet ikke webmail? Jeg har udelukkende brugt det siden 2015.
Avatar billede Uvanga Ekspert
07. december 2022 - 08:02 #4
protonmail kunne være et alternativ. Bruger den selv.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
07. december 2022 - 11:15 #5
Tak for gode råd ...Til jer alle .....
220661 - Webmail. Ved jeg ikke lige ...
Vi har YouSee til TV og Internet (Fællesantenne i bebyggelsen)
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 11:37 #6
Med yousee internet, kan du oprette en mail der.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2022 - 12:30 #7
Det er nemlig korrekt hvad Valby skriver. Mener måske man kan oprette flere end en adresse. Da jeg i sin tid fik Windows 10 gik jeg udelukkede over til webmail. Brugte Thunderbird et år med Windows 8 og Outlook Express med Xp før den tid.
Jeg har ikke behov for at have i hundredevis af mails i min indbakke og rydder op jævnligt.
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 12:44 #8
#4
Jeg har lige oprettet en konto hos Protom mail, og den fungerer, selv om den ikke er køn at se på.
Men jeg har ikke fået et ikon til at trykke mig ind på, ligesom med Thunderbird, har du det?
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 13:02 #9
#4
Har fundet ud af det.
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 13:28 #10
Jeg har slettet Proton mail. Brød mig ikke om den.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
07. december 2022 - 17:36 #11
Tak til jer alle og god aften .... Fin hjælp ....