Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 18:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Eksperten gemmer ikke mit login

Hvorfor gemmer eksperten ikke mit login? det er irriterende, at skrive det ind hver gang. Jeg bruger Firefox, og jeg har stillet den til at gemme.
Problemet er kommet efter, jeg skftede password.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. december 2022 - 18:54 #1
Har du prøvet en anden Browser? jeg har et lignende problem med Edge, som frtøller mig at mit Password ikke stemmer.! I Chrome er der ikke problemer, her forbliver det samme Password intakt!
Avatar billede poko1 Ekspert
07. december 2022 - 18:56 #2
"Fortøller" = Fortæller!
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 18:58 #3
Jeg kan da prøve.
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 19:10 #4
Det virker fint i chrome :-) Men nu bliver det samme password afvist i  Firefox.
Hvad mon der sker???
Det er jo ikke smart, at skulle skifte browser, for at komme på Eksperten.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. december 2022 - 19:17 #5
Jeg har både Edge og Chrome liggende fast på Proceslinjen idet at 2 forskellige netbanker gør det samme. og Wessel Marine trafik heller ikke kører på Edge!
https://ibb.co/KLgqtkh
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 19:21 #6
Jo den har jeg selvfølgelig også, men når man nu er vandt til, og tilfreds med en browser, så bliver man helst der. Og det har virket før, og det virker også på min anden computer med windows 11.
Avatar billede nopsen Ekspert
07. december 2022 - 19:44 #7
i firefox, prøv evt gå ind under indstillinger - privatliv & sikkerhed - logins og adgangskoder - gemte logins.. marker og fjern dem der vedrører eksperten og prøv så at logge ind og gemme påny, måske husker den det så.
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 19:50 #8
#7
Der er kun Amazon og COOP.
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 20:49 #9
Nu kom den af sig selv. Men Tak for jeres indlæg. 😊