Avatar billede nu_igen Professor
07. december 2022 - 20:41 Der er 10 kommentarer

Kan ikke sende mail vi outlook og Yousee

Hej. Jeg er hårdt ramt. Skal sende mails som haster, men kan ikke sende.  Outlook /yousee skriver at jeg ikke er logget ind som afsender.
Jeg har nu gennemset opsætningen mange gange og alt er som det skal være. Tog for en måned siden screenshots af opsætningen. Siden i går kan jeg ikke sende. Fejlen er 0x800CCC78.
Porte er sat til 110 og 25. Jeg har ikke ændret noget i opsætningen, før programmet gik i udu.
Jeg kan jo heller ikke flytte filen over til min Ipad.
Alle mine inputs til opsætningen er korrekte og testen viser grønne flueben overalt. Men sende kan jeg ikke!
Nogen hjælp at hente her?
Kan det hjælpe at slukke og tænde routeren?
Avatar billede nu_igen Professor
07. december 2022 - 20:43 #1
Præcist står der: Sender address rejected: not logged in
Avatar billede valby Ekspert
07. december 2022 - 20:44 #2
Hvad med at oprette en G-mail?
Avatar billede nu_igen Professor
07. december 2022 - 20:58 #3
Har jeg faktisk, tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2022 - 21:07 #4
gå på gmail online, og send derfra.
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox
noget er måske kuk på din pc, men online styres det 100% af google.
Avatar billede nu_igen Professor
08. december 2022 - 09:41 #5
Jeg tror at min Outlook havde for mange mails. En chat med Yousee viste at der hidtil har været : (kolon) efter POP3. Nu er der kun . (Punktum).
Jeg kan ikke finde ud af at bruge gmail. Vigtige menupunkter hænger nede under min proceslinje. Hvordan fjerner jeg den? (Win 7).
Jeg kunne også have brugt yousee webmail.🥴 jeg vil gerne skifte til et andet mailprogram, men skifter man så også mailadresse ?
I grunden har jeg mange muligheder, men hvordan får man så nemt adgang til andre mailprogrammer som til Outlook?
Kan man opdatere Outlook 2003 til nyere version?
Ingeborg
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2022 - 11:06 #6
Jeg mener der findes en Outlook 365 Free version prøv den! Jeg havde også midlertidige problemer med Office Outlook 2016 Og oprettede en You See Web Mail:
med de samme Mail adresser det virker men Mine mapper ligger kun i Office Outlook! De er ikke synlige i Web Mail!
Avatar billede nu_igen Professor
08. december 2022 - 11:21 #7
Poko 1
Det er nemlig problemet, for de private mapper ligger jo i mailprogrammet