Avatar billede 1Dorte Guru
09. december 2022 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installere app som kræver minimum 11.0 på iOS 10.3.3

Hej
Jeg vil gerne installere TrafikTavlen på en Ipad, som kun har iOS 10.3.3.
Det kan jeg vel ikke?

Jeg kan ikke finde TrafikTavlen (en app til brug ved knallert-kørekort) i AppStore. Jeg kan søge den frem via Safari, men når jeg vil installere den, står der "Denne app kræver iOS 11.0 eller nyere."

I indstilliner - Generelt - Softwareopdatering står "iOS 10.3.3 Softwaren er ajour."

Mvh. Dorte
Avatar billede ejvindh Ekspert
09. december 2022 - 20:33 #1
Korrekt, så er der lukket. Medmindre du kan opdatere din iPad, hvilket man ikke kan, hvis det er en ældre model. Det er sådan udviklerne sikrer sig, at du ikke holder op med at købe nyt -- selvom den hardware mæssigt godt kunne bruges mange år endnu...
Avatar billede puren Ekspert
10. december 2022 - 11:41 #2
#1 ikke helt enig, det er ikke udviklerne men producenten (apple) og på det punkt må man give ros til apple at de trækker deres enheder så langt med frem men ca 5 store opdateringer havde det være samsung, sony, motorola eller anden så kommer der 1 til 2 opdateringer og så var det slut
Avatar billede ejvindh Ekspert
10. december 2022 - 19:08 #3
Jeg er ret sikker på, at udviklerne selv bestemmer, hvor langt tilbage, de vil supportere et styresystem. Jeg ved det helt sikkert for Android apps, og har svært ved at se, hvorfor det skulle være anderledes på iOS.

Og jeg nægter at rose nogen for at tvinge mig til at kassere udmærket hardware. Så er jeg egentlig ligeglad med om nogen andre er værre.
Avatar billede puren Ekspert
10. december 2022 - 21:47 #4
jo self. bestemmer udvilkleren selv hvad han/hun vil suppotere til men. hvor mange versioner skal udvilkleren lave til?? jeg mener det kan jo være at producenten laver en  funktion om som derved tvinger udvilkleren til at  lave en ny udgave

kassere udmærket hardware, nej self bør man ikke gøre det men nogle gange er man bare nød til at gøre det som da alle danske tv-master slukket det analoge tv signal