Avatar billede mikerojakes Seniormester
11. december 2022 - 12:19 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Ikoner

Hej
er der nogen som ved hvorfor ikonerne i mine mapper ser ud som på billedet (jeg har valgt at bruge mit "profilbillede" til at vise det på, da jeg ikke kan sende billeder med på mit spørgsmål) hvorfor er der disse blå pile nede i hjørnet af ikonet, hvad går det ud på - og hvordan kan jeg fjerne dem.

Venligst - Mike
Avatar billede valby Ekspert
11. december 2022 - 12:24 #1
Er det dit profilbillede på eksperten? så skal det være 150x150px.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. december 2022 - 12:39 #2
Du skal bruge en 3. parts tjeneste til at vise billeder - eks. google fotos.

Men ud fra profilbilledet, kunne det ligne et synkroniseringstegns forsøg på at fortælle status for synkronisering.

Mon ikke du har fået startet OneDrive op, så det er dennes tegn: https://support.microsoft.com/da-dk/office/hvad-betyder-ikonerne-i-onedrive-11143026-8000-44f8-aaa9-67c985aa49b3

mini-ikonet fortæller dermed om "hovedikonet" er synkroniseret eller ej...
Avatar billede mikerojakes Seniormester
11. december 2022 - 13:58 #3
Hej Ole

Der er mange eksempler inde på denne side omkring gentaster i one drive, desværre bare ikke lige denne genvejstast som jeg er kommet ud for - men jeg kan måske prøve at læse alt stoffet igennem til jeg finder en metode - du skal have mange tak for hjælpen

Venligst - Mike
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. december 2022 - 14:45 #4
Ved at forstørre dit profilbillede, kan jeg godt se det er nogle andre ikoner.

Prøv at højreklikke på et ikon, og se om der er nogen tjenester tilgængelige, der kunne tænkes at have forbindelse med dem.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. december 2022 - 14:47 #5
Avatar billede mikerojakes Seniormester
11. december 2022 - 16:02 #6
Hej Ole

Du er sku ven af folket - det var jo lige dét der skulle til - inde i Norton indstillinger kan man fjerne denne ultra grimme værdiløse funktion - tusind tak for hjælpen.

Jeg har ikke været her inde i lang tid, kan man give point ?

Venligst - Mike
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. december 2022 - 16:53 #7
Nej, points er dælemig mange år siden... :-D - velkommen tilbage så... Der gik for meget ævl og kævl i hvem andre mente fortjente poinst, så det blev droppet.

Nej, man markerer den/de svar, man mener giver det/de bedste svar. Det "tjener" ingen noget ved, andet end æren.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. december 2022 - 16:53 #8
Åja, og nok vigtigst af alt, kan andre se direkte hvad det er der har virket på et problem, når de falder over tråden to år senere...
Avatar billede mikerojakes Seniormester
17. januar 2023 - 11:15 #9
Hej
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg pludselig ikke kan komme ind på BYGMAX´s hjemmeside - jeg har haft ringet til dem men fik at vide at deres hjemmeside ikke fejlede noget - jeg kan åbne alle mulige andre links uden problemer, bare ikke BYGMAX - der var ingenting galt igår hvor jeg bestilte en hel del varer, men u hvor jeg skal tilføje flere køb, så er der ingenting at gøre - jeg bruger Windows edge normalt - men bruger jeg eks. Med Firefox kan jeg heller ikke
det er meget underligt - beskeden jeg får ser således ud:

Error 1005 Ray ID: 78ae48260be6b788 • 2023-01-17 10:07:04 UTC
Access denied
What happened?
The owner of this website (www.byggmax.dk) has banned the autonomous system number (ASN) your IP address is in (9009) from accessing this website.

Hvis nogen ved om jeg skal fjerne et eller andet for at få adgang, vil det være en stor hjælp - jeg har aldrig været udsat for sådan noget før.

Venligst - Mike