Avatar billede nu_igen Professor
12. december 2022 - 10:14 Der er 8 kommentarer

Hvorfor forkert formatering fra Ipad?

Denne besked kan ikke vises på grund af formateringen. Bed afsenderen om at sende den igen i et andet format eller med et andet e-mailprogram.

text/plain

Denne besked får jeg, når jeg sender en huskeliste til mig selv. Skriver på Ipad og modtager så denne besked?

Hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede INK Ekspert
12. december 2022 - 16:15 #1
Hvilket program/app skriver du huskelisten i? Er det pages, noter eller ?
Hvilket e-mail program modtager du mailen i? Er det i Windows?
Avatar billede nu_igen Professor
12. december 2022 - 22:38 #2
🥴 jeg skrev min huskeliste som en mail til mig selv, så har jeg den også på min pc mail.
Avatar billede Superhat Novice
27. december 2022 - 23:06 #3
Dette kunne jeg også godt tænke mig at høre en løsning på.
Avatar billede nu_igen Professor
27. december 2022 - 23:41 #4
Det er alt for ofte jeg ikke kan læse en mail, hvor jeg så bliver bedt om at få den sendt eller selv sende med en anden formatering.
Avatar billede INK Ekspert
28. december 2022 - 09:06 #5
#4 gælder det også modtagelse i mailprogrammet på iPad?
Avatar billede Superhat Novice
29. december 2022 - 10:41 #6
Ja, jeg skriver en mail på ipad med mailprogrammet og sender en blind kopi til mig selv for at have den på en anden ipad.
Avatar billede nu_igen Professor
29. december 2022 - 11:50 #7
Ja, det er præcis det samme jeg oplever. Det fremgår jo slet ikke, hvilken formatering der anvendes ved brug af Ipad.
Avatar billede Superhat Novice
08. januar 2023 - 20:53 #8
Det vil glæde mig meget, hvis der er nogen som har en løsning på ovenstående problem angående formatering.