Avatar billede Btimmer Seniormester
12. december 2022 - 16:57 Der er 4 kommentarer

Hvor gemmer jeg

Jeg har altid brugt Office 2003 word og excel. Dækkede fuldt ud mit behov.
Nu har jeg fået ny computer med Office 365.
Når jeg skulle gemme ændringer på 2003 var det meget nemt, jeg skulle bare i toppen trykke på gem. Glemte jeg det, kom fane frem når jeg lukkede dokumentet ned - og spurgte om ændringer skal gemmes,
Nu sidder jeg med 365 og er meget usikker på hvad som sker, der står ikke gem i toppen.
Kan jeg gemme på samme lette måde, eller?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2022 - 17:58 #1
Hvad hvis du trykker på Filer oppe i Venstre hjørne Får du så ikke alle muligheder Gem & Gem som? Plus en masse andre muligheder?
Avatar billede Peter Guru
12. december 2022 - 18:10 #2
Jeg trykker altid ctrl + s for at gemme.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2022 - 18:20 #3
#2 Helt rigtigt derfor fik du også et Like herfra! Men kontroller alligevel hvad den gemmer det er et par gange sket at det t har været andre åbne sider på Pc. Den har gemt. Derfor gør jeg det på den gamle og sikre måde!
Avatar billede Peter Guru
12. december 2022 - 18:42 #4
Ellers kan man klikke på diskettesymbolet oppe i toppen.