13. december 2022 - 14:58 Der er 2 kommentarer

One Plus 7 pro er pludselig nulstiller efter update

Ifm min One plus 7 Pro Mclaren edition 256 GB skete det at den pludselig i fredags 9. dec blev nulstillet efter en update , er i tvivl om det oxygen 12 updaten der er årsagen (Oxygen 12 er på min smartphone nu og ikke særlig god ift 11 eren)
mistede en del billeder og videoer
, noget kunne reddes via facebook det vigtigste af det men det er simpelthen så utur at et produkt og af denne kaliber kan lave denne fejl...

1. Har andre hørt eller selv oplevet samme situation  , evt på en nyere Oneplus model også ?
2. er der overhovedet nogle mulighed for et roleback til en tidligere version af Oxygen 12 tilbage til 11 og aller vigtigst er billeder og video ude af af stand til at genskabe ?
Avatar billede INK Ekspert
13. december 2022 - 17:25 #1
Hvis du har haft en Google konto installeret, har du sikkert taget backup til Google skyen. Her kan du formentlig finde billeder m.v.
Avatar billede puren Ekspert
14. december 2022 - 17:57 #2
iføgle reddit var det også et problem i deres OS 11 så at det også sker i deres OS 12 er jo ikke jo ikke godt...

der er veje til at komme tilbage til 11 og gutterne over på xda-developers kan helt sikkert hjælpe med det

PS. ved pille i telefonden på den måde vil du miste garanti og reklemations ret