Avatar billede Kentoi Seniormester
23. december 2022 - 13:26 Der er 2 kommentarer

E-mail feedback efter endt møde

Hejsa.

I min virksomhed har vi en del Microsoft Teams Rooms og i den forbindelse har jeg et lille spørgsmål, som ganske enkelt gå ud på om det er muligt at systemet, efter endt møde, kunne sende en mail til mødeholderen, for at spørge hvordan oplevelsen med udstyret var og om det levede op til forventningerne.

Er der nogen der ved om dette er muligt?

https://www.microsoft.com/da-dk/microsoft-teams/microsoft-teams-rooms?market=dk
Avatar billede Keld Broe Seniormester
29. december 2022 - 20:24 #1
Ja, det er muligt at få Microsoft Teams Rooms til at sende en e-mail til mødeholderen efter endt møde for at spørge om oplevelsen med udstyret. Dette kan gøres ved at oprette en automatisering ved hjælp af Microsoft Power Automate.

Her er et eksempel på, hvordan du kan oprette en automatisering, der sender en e-mail til mødeholderen efter endt møde:

Gå ind på Microsoft Power Automate og opret en ny fløjte.

Vælg "Microsoft Teams" som din udløser og "Meeting ended" som den begivenhed, der skal udløse fløjten.

Tilføj en handling, der sender en e-mail. Vælg din e-mailkonto og indtast mødeholderens e-mailadresse som modtager. Du kan også tilføje et emne og et indhold for e-mailen.

Gem automation og aktivér den.

Når du har oprettet denne automation, vil du modtage en e-mail efter hvert møde, du afholder i en Microsoft Teams Room, hvor du bliver spurgt om din oplevelse med udstyret. Du kan tilpasse fløjten ved at tilføje flere handlinger, f.eks. ved at sende en e-mail til et specifikt team eller ved at oprette en opgave i et projekt i Microsoft Teams.
Avatar billede DKentoy Novice
02. januar 2023 - 10:38 #2
Ok, takker.
Jeg har ikke adgang til Microsoft Power Autimate. Det er et andet team der kan dette.
Så jeg må vende tilbage.