Avatar billede dichr Juniormester
23. december 2022 - 13:27 Der er 6 kommentarer

Fjerne søgehistorik

Der er pludselig begyndt, at dukke runde cirkler op, på forsiden af en tom/ny Google-side, der viser de seneste søgninger jeg har foretaget på Google. De står nedenunder selve den aflange boks, hvor man indtaster søgninger. Jeg er klar over, at jeg kan slette cirklerne, hvis jeg trykker på dem, og holder cirklen nede. Men hvordan undgår jeg, at de overhovedet dukker op?  Hvis jeg fjerner dem manuelt, dukker der jo blot nye op. Det hjælper ikke at slette historikken.
Avatar billede kulawig Professor
23. december 2022 - 13:30 #1
Avatar billede dichr Juniormester
23. december 2022 - 13:47 #2
Kulawig, det er desværre forsøgt, og jeg har fjernet alle tilvalg.
Avatar billede kulawig Professor
23. december 2022 - 13:57 #3
prøv at køre chrome som administrator og se om det gør en forskel..
Avatar billede dichr Juniormester
23. december 2022 - 14:07 #4
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
25. december 2022 - 14:50 #5
Slet din cashe
Avatar billede dichr Juniormester
25. december 2022 - 16:47 #6
Det er desværre gjort, a3-seo.dk