Avatar billede Peter Forsker
24. december 2022 - 11:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ændre til Chrome

Hej CW
Inspireret af tidligere tråd (fjerne bing som søgemaskine) har jeg ledt lidt efter det samme, og så alligevel ikke.
Når vi åbner f.eks den indbyggede "nyheder", åbner den altid i Edge

Er det muligt at få det hele til at åbne i Chrome ?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2022 - 13:28 #1
Hvad hvis du bruger et andet sted at hente nyheder fra?
Den indbyggede er formodentligt koblet sammen med den protokol der ligger som man ikke lige kan gøre noget i. Ej heller selvom man har en anden browser som standard.
Jeg har set video om problemet her.
RICH fra Cyber Cpu havde en video om det på et tidspunkt. Brian fra Britec havde også en video om hvordan man fjerner Edge fra Windows. Jeg har ikke selv testet det. Jeg bruger nemlig ikke nogle af de "tjenester " som Microsoft reklamerer med.
Avatar billede Peter Forsker
24. december 2022 - 13:51 #2
#220661
Du har såmænd ret, jeg bruger den også sjældent, jeg læser nyhederne på tv2 og bt
Jeg tror alligevel jeg vil kikke på det du skriver om
Avatar billede Peter Forsker
24. december 2022 - 15:03 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2022 - 15:39 #4
#3 Jeg har blot set det de laver og giver disse tip videre.  Dem der er geniale er dem  der laver disse videoer og bruger en masse tid på det.
Gid jul og godt nytår herfra. 😊
Avatar billede Peter Forsker
24. december 2022 - 15:51 #5
Ja og det var dejligt du kendte til det, og gav det videre
God jul og godt nytår
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2022 - 17:52 #6
Tak og  i lige måde