Avatar billede tjodense Mester
26. december 2022 - 12:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows11 - fjern gruppering på processlinjen

Hej,
Er det muligt at fjerne grupperingen på processlinjen i windows11 uden et 3. parts program. Evt. via regedit eller lign.. ?
pft.
Tj
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2022 - 12:59 #1
Ikke hvad jeg har set.
Avatar billede valby Ekspert
26. december 2022 - 13:24 #2
Undskyld jeg spørger, men hvad er "gruppering på processlinjen" ?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2022 - 13:33 #3
Gruppering kan være når du har en browser åbent og du ønsker at åbne en ekstra.  Så kan man se på ikonet det bliver dobbelt i stedet for der ligger 2 på linjen. I Windows 10 kunne man vælge om der skulle grupperes eller ej. Den indstilling har Windows 11 ikke.
Avatar billede valby Ekspert
26. december 2022 - 13:41 #4
Tak for info. desværre var der noget jeg ikke forstod.
Er det feks. Firefox og Chrome samtidig? Hvis jeg gør det, ligger de pænt ved siden af hinanden, og jeg kan frit skifte mellem dem. Men det er måske noget andet?
Avatar billede Peter Forsker
26. december 2022 - 13:50 #5
#Valby
Ja det er noget helt andet, det er kun hvis du har åbnet f.eks 2 x chrome browsere samtidig
Avatar billede valby Ekspert
26. december 2022 - 13:52 #6
#5 Tak for info :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2022 - 14:05 #7
Det er nemlig rigtig Peter. Det skal være indenfor samme program. Så ellers et sted at det ville komme på den store opdatering der kom 22H2. Vil indrømme jeg ikke har set om den skulle være med der. Jeg tror dog ikke den var med da jeg på en gruppe har set der stadig skrives om den mangler. Så man må nok stadig ty til 3 part for at løse det. Jeg har selv brugt Explorer Patcher på min bærbar.