Det afhænger lidt af... - er det bare en PST-fil, kan du tilknytte den til din eksisterende konto. Så vil den optræde som selvstændig "mappe".
https://support.microsoft.com/da-dk/office/%C3%A5bn-og-luk-outlook-datafiler-pst-381b776d-7511-45a0-953a-0935c79d24f2Men er der en tilhørende mail-konto, der skal kunne levere data til PST filen, skal der tilknyttes den ekstrea mailkonto, som ebea beskrier:
https://support.microsoft.com/da-dk/office/tilf%C3%B8j-en-mailkonto-i-outlook-6e27792a-9267-4aa4-8bb6-c84ef146101bI begge tilfælde vil "mapperne" vises i mappestrukturen, og der vil umiddelbart ikke automatisk kopieres mails imellem mapperne. Men du vil til enhver tid have mulighed for at trække data imellem, også ved en fejl.
Endelig kan man danne flere profiler i outlook, så man skal vælge mellem profilerne ved opstart:
https://support.microsoft.com/da-dk/office/oprette-en-outlook-profil-f544c1ba-3352-4b3b-be0b-8d42a540459d - jeg har bare ikke rodet med flere profiler valgt under opstart i så mange år, at jeg ikke er helt klar over om det stadig er muligt...