Avatar billede Peter Olsen Seniormester
02. januar 2023 - 06:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Youtube

Jeg har åbenbart klippet i min YouTube video i min playliste. Hver gang jeg spiller videoen starter den midt inde i videoen. Hvordan kan jeg annullere dette.

Altså ligesom nulstille videoen.

Vh Peter
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
02. januar 2023 - 06:43 #1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. januar 2023 - 07:34 #2
Du fjerner bare de sidste 8 tegn fra URL-en:

  https://www.youtube.com/watch?v=iNVkEllZdV8
Avatar billede eurositi Ekspert
02. januar 2023 - 08:10 #3
"&t=827s" fortæller YouTube, at videoen skal startes 827 sekunder inde.
Ved at slette dette addendum til URL'en, startes videoen fra begyndelsen.

Muligheden for at starte ved en bestemt tidskode er selvsagt en fordel, hvis man vil henvise til f.eks. et bestemt indslag i en længere film eller udsendelse.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
02. januar 2023 - 08:12 #4
#2 Har prøvet hjalp ikke, man tak for interesse. Fandt ud af at jeg skulle afspille videoen færdig og derefter indsætte den i playliste.

Vh Peter