Hej Vi har problem med visning af alle data i eboks og Spar Nord netbank på vores chromebook. Det er muligt at logge på begge services, med dele af skærmen er blank. Ved eboks er det mappe strukturen i venstre side og alle dokumenter fra offentlige virksomheder er blanke. Fejlen er opstået for ca. 6 mdr siden.
Nogen forslag til hvad årsagen er og hvordan det udbedres?
Jeg har haft (lignende) fejl fra nordea - gider ikke at bruge tid på det, så skiftede til coop bank - der er styr på, hvordan man koder. Bankerne (der ejer e-boks) droppede samarbejdet med staten (som ville have mit-id) og deadline (i tredie forsøg) lå omkring den tid, hvor dit gik ned. Banker vil så gerne på mit-id som login, men har ikke 100% styr på e-boks som postkasse længere. Test lige med 'digital post'.
Kan se at ChromeOS ikke er opdateret, hvilket kan være årsagen til at hjemmesider med nyere teknologier ikke kan afvikles. Har i kendskab til Googles politikker for opdatering af ChromeOS? Læste en artikel om AutoUpdateExpire dato, der skulle angive, at enheden efter denne dato ikke kunne installerer opdateringer.
#5 Hvis eBoks og SparNord opdatere deres site men rutiner, der forudsætter nyeste versioner af ChromeOS og Google Chrome - kombineret med at min Chromebook ikke længere bliver opdateret, er det vel en potentiel årsag til at jeg får problemer.
Igen, det offentlige er på mit-id og digital post. De sender ikke til eboks længere. Derfor mangler deres data. Vedr sparnord, så tag et skærmdump fra den 'defekte' chromebook og tilsvarende side med alle data fra en anden pc. Kør gerne et sort streg over private data, så vi kun ser skod-data.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.