Avatar billede paulnix Mester
07. januar 2023 - 17:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firewire kort bliver ikke registreret

Hej .
Jeg har et pci Firewire 1394a kort som jeg har sat i min pc som køre i Windows 11 men når jeg går ind i enhedshåndtering kan jeg ikke se det er registreret .
Jeg har før fået hjælp herinde fra så det kunne jo være jeg herigennem kunne få hjælp igen.
Avatar billede puren Ekspert
07. januar 2023 - 17:36 #1
er du sikker på kortet virker??
har du installert driver??
Avatar billede 220661 Ekspert
07. januar 2023 - 17:50 #2
Dukker det op hvis du trykker på vis oppe og tjekker "vis skjulte enheder"?
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2023 - 23:59 #3
Avatar billede paulnix Mester
08. januar 2023 - 14:35 #4
Jeg har prøvet at sætte kortet i en anden pc og der kunne det heller ikke genkendes så måske er det defekt ,men det er næsten nyt . Muligheden er at jeg går ind i BIOS som de skriver om , men der er jeg bare ikke så sikker , jeg må prøve om jeg kan se noget der som omhandler Firewire eller IEEE1394 indtil videre tak for hjælpen .