Avatar billede petert Forsker
08. januar 2023 - 12:47 Der er 6 kommentarer

Overføre billeder fra Iphone til PC

Hej alle
jeg har et problem med at overføre foto fra iPhone med software version 15.7.1 til min pc med win.
Jeg gør følgende forbinder med usb med ligtning stik og usb
på PC>app billeder>importere>vælger destinations mappe
overførslen begynder men efter 6-10 foto kommer en fejl noget gik galt prøv igen. det samme sker igen og igen.
Med samme pc har jeg prøvet at importerer foto fra anden iPhone uden problemer.
jeg har ligeledes prøvet flere forskellige usb kabler med samme resultat.
Jeg antager fejlen må ligger i min IPhone, men hvad kan jeg prøve. ?
Jeg har icloud på IPhonen og PC men det er ikke her det skal leveres, men kan det drille ?
Findes der andre programmer til import af foto fra iPhone til pc.
Jeg har ca 6000 foto jeg skal have hentet og bearbejdet.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2023 - 13:05 #1
Bliver din telefon ikke synlig i denne pc når du tilslutter, og kan du så ikke gå ind i filsystemet og finde billeder der, hvor du markerer og vælger kopier, og så åbner mappen du vil have dem i og vælg sæt ind?
Avatar billede kurt54 Ekspert
08. januar 2023 - 13:05 #2
Kan du tage itunes backup -så kunne du se på
https://www.giveawayoftheday.com/coolmuster-iphone-backup-extractor-3-0-11/

Gratis til installering i dag.  giveawayoftheday
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2023 - 13:07 #3
Jeg bruger ikke Iphone men Android. Her kan man gøre det jeg beskriver i #1. Bruger denne metode til at overføre billeder.
Avatar billede petert Forsker
08. januar 2023 - 13:54 #4
hej 220661 jog den bliver synlig, og den kører en slaks randering og finder foto frem.
men når jeg starter download fejler, overførslen efter 5-10 foto.
hvis jeg går ind i Iphone filsystem ser jeg et hav af mapper med 3-10 foto i hver.
jeg har 6000 foto jeg skal downloade. jeg har spekuleret om men kunne bruge ithunes, med der kan jeg ikke vælge foto og downloade ??
det er ligesom noget setteing på iphone laver fejlen. ?
der er noget med på IPhone kan man sætte ligtning stik til data overførsel frem for opladning, men jeg kan ikke finde hvor man gør dette. Det skulle være under noget med notifikationer
Avatar billede claes57 Ekspert
08. januar 2023 - 14:31 #5
iphone kan vise billeder i 'grupper' fx pr årstal eller dato - det giver mange mapper i visning, så prøv at vælge 'alle' som inddeling,
Hvis iphone har kopi i icloud, så kan du logge på icloud fra din pc, og hente dem der - du kan på pc også søge på mappen "iCloud Photos" - der ligger en undermappe "ned" og der ligger alle billeder også.
Avatar billede INK Ekspert
08. januar 2023 - 15:00 #6
Hvis du kan opdatere til iOS 16.2 kunne det måske løse problemet? Du har selvfølgelig slukket og genstartet telefonen.