Avatar billede skaanning Seniormester
09. januar 2023 - 11:48 Der er 2 kommentarer

overfør data til anden fane

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med, at automatisk at udfylde celler i et andet ark i et bestemt område hvis cellen er tom
f.eks jeg har et navn i ark 1, hvis jeg skriver a ud for ham skal hans navn copieres til  næste tomme celle i områdedet g19:I33 i ark 2 .
Avatar billede itzy_707 Praktikant
10. januar 2023 - 08:36 #1
'Ark1'!(cellenavn) for at kopier fra et andet ark fjern ()  sådan kopier du data fra et ark til andet
Avatar billede skaanning Seniormester
10. januar 2023 - 13:49 #2
HEj jeg forstår ikke lige det du skriver , jeg ved godt hvordan man kopierer, men det jeg vil er f.eks
i Ark 1 står der Peter i a1 hvis jeg så skriver a i b1 bliver navnet Peter kopiret og indsat
i ark 2 i den næste tomme celle i området  g19:I33