Avatar billede pepsiman Juniormester
11. januar 2023 - 07:26 Der er 1 løsning

wp_navwalker

Hej

jeg fortæller lidt om hvad jeg er i gang. Jeg bruger Wordpress og laver kode på html / PHP.
Et problem er at nav menu fungere ikke på mobil efter jeg brugte wp bootstrap navwalker fra Github. Jeg skrev helt efter hvad det stod på oplysninger fra Github i forbindelse med navwalker.

sådan ser det ud på index.php:

<nav class="navbar navbar-expand-md navbar-light bg-light" role="navigation">
  <div class="container">
    <!-- Brand and toggle get grouped for better mobile display -->
    <button class="navbar-toggler" type="button" data-toggle="collapse" data-target="#bs-example-navbar-collapse-1" aria-controls="bs-example-navbar-collapse-1" aria-expanded="false" aria-label="<?php esc_attr_e( 'Toggle navigation', 'your-theme-slug' ); ?>">
        <span class="navbar-toggler-icon"></span>
    </button>
    <a class="navbar-brand" href="#">Navbar</a>
        <?php
        wp_nav_menu( array(
            'theme_location'    => 'primary',
            'depth'            => 2,
            'container'        => 'div',
            'container_class'  => 'collapse navbar-collapse',
            'container_id'      => 'bs-example-navbar-collapse-1',
            'menu_class'        => 'nav navbar-nav',
            'fallback_cb'      => 'WP_Bootstrap_Navwalker::fallback',
            'walker'            => new WP_Bootstrap_Navwalker(),
        ) );
        ?>
    </div>
</nav>

på functions.php:

require_once get_template_directory() . '/inc/wp_bootstrap_navwalker.php';

function wpb_theme_setup(){

    register_nav_menus(array(
    'primary' => __('Primary Menu','Main menu')
    ));
}

Det må være et sted jeg har overset. Håber I kan hjælpe med at løse det.
Du må gerne at lave ny kode i forbindelse med nav menu på anderledes end wp_bootstrap_navwalker., hvis du har en :)
Avatar billede pepsiman Juniormester
15. januar 2023 - 16:15 #1
Nu virkede det efter jeg brugte oplysninger fra https://amitbera.in/bootstrap-5-navwalker-for-wordpress/

luk her for I kiggede forbi...